Implant zęba Dio i system Dio Navi

Dlaczego używamy implantów systemu DIO i systemu Dio Navi – bez skalpela,bez bólu, bez obrzęku.

Chociaż DIO jest jednym z wielu rodzajów implantów dentystycznych,  to cyfrowy system DIOnavi zrewolucjonizował sposób, w jaki wykonujemy zabieg implantacji stomatologicznej. Ten w pełni zoptymalizowany, w pełni cyfrowy system ułatwia zarówno dentyście, jak i pacjentom nowatorskie leczenie. Dla nas przedstawia on precyzyjnie wyliczony i kontrolowany sposób wprowadzania w zaplanowanym położeniu implantów DIO, podczas gdy dla pacjenta oznacza to minimalną operację z krótszym czasem przeprowadzanego zabiegu i mniejszym ryzykiem zapalenia bądź lub infekcji.

Dio-navi-krakow

W przypadku tradycyjnych implantów obecne postępowanie jest następujące:

• Nacięcie dziąsła
• Wszczepienie implantu
• Zaszycie dziąsła

Potem kilka miesięcy później :

• Dziąsło jest ponownie nacinane
• Implant jest odsłonięty i montowany jest pierścień gojący
• Do implantu jest montowany łącznik z koroną.

Może to oznaczać powolne gojenie i większe ryzyko krwawienia, obrzęku i infekcji.
Alternatywą jest system DIO navi, gdzie przez mały otwór w dziąśle dentysta wprowadza implant, za pomocą skomputeryzowanych szablonów chirurgicznych. Szablony uwzględniają  najbezpieczniejsze ustawienie zarówno głębokości implantu, jak i trajektorii (kątu pochylenia). Dzięki temu implanty DIO są następnie umieszczane dokładnie w wcześniej ustalonej  pozycji.

Zalety implantów Dio Navi :

• Brak szwów
• Niewielkie krwawienie lub brak krwawienia
• Mniejsze ryzyko infekcji
• Krótszy czas regeneracji

W rezultacie implanty DIO navi są odpowiednie dla wielu pacjentów. Zabieg implantologiczny DIO Navi zajmuje średnio 15-20 minut dla implantu z pojedynczym zębem i czasem, w zależności od stanu kości pacjenta i stabilizacji pierwotnej, można również skorzystać z natychmiastowego zainstalowania korony tymczasowej na łączniku tymczasowym – inaczej zwanego natychmiastowym obciążeniem.

Łatwy, prosty i skuteczny system nawigacji implantologicznej DIO Navi, wykorzystujący technikę bezpłatową , zrewolucjonizował sposób, w jaki myślimy o nowoczesnych metodach uzupełniania zębów.

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego innowacyjnego systemu i sposobu, w jaki może on Państwu pomóc przywrócić uśmiech, prosimy o kontakt z Gabinetem Stomatologicznym IMPLANTIS już dziś.